♛♡♛

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Hanna - 22 maj 2013 18:56

Hej!

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg nu för jag gå och duscha och sedan blir det bara plugg....

Men jag tänkte berätta lite om imorgon, jag och mina kompisar ska typ ''ut och springa'' och då ska man springa/gå/jogga 5 km så det kommer att bli awesome!! Och man kan vinna priser och man får också typ som små påsar med lite smink,godis, och typ lite reklam produkter som affärer har sponsrat! Så det kommer jag nog att göra den mesta delen av dagen efter skolan eller vi ska dit 18.30 hehe, men jag kommer att hinna blogga imorgon iallafall    

Jag tycker att det är kul att så många som möjligt vill vara med i ''veckans blogg'! Och jag hoppas att fler vill vara med så det är bara att läsa inlägget under och göra det som står, och du är med!   

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och är 13 år:)Här på min blogg kommer jag att skriva lite om min vardag och om vad jag tycker om att göra som t.ex mode m.m. So hope you like it!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Följ mig på Instagram!

Instagram: hann_iz

Kontakta mig!

Min mail: hannizhblogg@gmail.com  

 

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?:)
 Varje dag!
 Nån gång i veckan!
 Bara ibland!

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards