♛♡♛

Alla inlägg under juni 2013

Av Hanna - 17 juni 2013 14:11

Värkligen förlåt att jag inte har bloggat på super länge! Men jag har haft fullt upp och inte haft tid helt enkelt :) I fredags hade jag skolavslutning, det är jätte skönt att äntligen ha sommarlov nu! Och på torsdag ska jag åka till London det ska bli jätte kul, här faktiskt varit där förut och det var så kul jätte mycket affärer också!! :) Jag ska värkligen shoppa jätte mycket och jag ska även åka London eye m.m Bilder kommer absolut komma! Här är lite bilder :)

Av Hanna - 1 juni 2013 10:53

Nu börjar det värkligen att bli sommar det är jätte varmt och jag badade för första gången ute igår :) (i en pool hehe) men det var så varmt och skönt 27 grader !! Idag ska jag till Amanda och vara där en stund så jag ska blogga mer lite senare! Så hejdå :)

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och är 13 år:)Här på min blogg kommer jag att skriva lite om min vardag och om vad jag tycker om att göra som t.ex mode m.m. So hope you like it!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Följ mig på Instagram!

Instagram: hann_iz

Kontakta mig!

Min mail: hannizhblogg@gmail.com  

 

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?:)
 Varje dag!
 Nån gång i veckan!
 Bara ibland!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards