♛♡♛

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Hanna - 9 maj 2013 18:33

      1. Vart kommer dina spring/jogging skor ifrån, eller vilket märke? Jag köpte dom på sport shopen och märket heter ASICS och dom är super bra!!

 

     2. Vad heter din/dina bästa kompisar? Amanda,Julia och Chasmine tror jag :)

 

     3. Vad köper du mest kläder ifrån? Jag tror att det är Ginatricot men jag köper kläder typ lite överallt  

 

     4.Vem är din idol? Min blogg idol är Nicole och hennes blogg heter http://nickys.se/ hon är jätte bra!!!

 

     5. När fyller du år? Den 17 Mars född 2000 ;)

 

     6. Hur gammal är du? 13 år

 

     7. Har du något husdjur? Nepp

 

     8. Favorit mat? Tacos eller pankakor

 

     9. Är detta din första blogg? Nepp har haft två andra innan :) 

 

    10. Har du några syskon? Japp 2 lillebröder! Jacob 4 år och Benjamin 6 fyller 7 år

 

    11. Går du i någon sport? Jag går i badminton :)

 

    12. Samlar du på något? Jag vet faktiskt inte xD Tror inte det!

 

    13. Vad är dina intressen? Badminton vara med kompisar och shoppa :D

 

    14. Köper du dina kläder själv? Nepp än så länge gör jag inte det eller jag är ju alltid med och väljer kläder men det är inte jag som betalar :)                     

 

    15. Favo färg/färger? Lila,svart,vitt,rosa har ganska många :D

 

    16. Hur lång är du? 164 cm yeey

 

    17. Kan du lägga ut dagens outfit varje dag? Jag ska försöka att göra det :D

 

                                 Här kom svaren på frågestunden hoppas ni fick svar på era frågor!<3

Av Hanna - 9 maj 2013 08:59

Hej allihop! Nu tänkte jag ha frågestund här på bloggen igen! Jag hade en för typ en månad sen och då svarade jag på dom i ett video inlägg men det blev något fel så jag fick ta bort det! Men nu tänker jag ha det igen! Så jag kommer att ha med dom frågorna som ni kommenterade på det andra inlägget! Svaren kommer att komma upp någon gång ikväll så ni får gärna kommentera på det här inlägget om ni har fler frågor! Jag kommer dock inte att svara på ''konstiga'' frågor eller för privata! Så ja det är bara att kommentera på!!!!<3 (svaren kommer i ett inlägg) :)

Av Hanna - 9 maj 2013 08:16

Nu tänkte jag bara berätta hur min dag kommer att se ut. Sen efter jag har ätit middag ska jag och några åka till Amanda vi har inte bestämt men vi kanske ska äta pizza också, men iallafall så ska vi baka massa MASSA chokladbollar för ikväll ska våran klass ha disco och den kommer bli så sjukt kul. Hoppas att många kommer! :)

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och är 13 år:)Här på min blogg kommer jag att skriva lite om min vardag och om vad jag tycker om att göra som t.ex mode m.m. So hope you like it!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Följ mig på Instagram!

Instagram: hann_iz

Kontakta mig!

Min mail: hannizhblogg@gmail.com  

 

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?:)
 Varje dag!
 Nån gång i veckan!
 Bara ibland!

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards