♛♡♛

Alla inlägg under april 2013

Av Hanna - 12 april 2013 17:37

Nu är det äntligen fredag och helg så jag tänkte nu när det är helg kan jag ha en liten frågestund här på bloggen så om ni har några frågor om mig som ni vill att jag ska svara på i en video så är det bara att kommentera så mycket ni kan så kommer det en video om jag får många kommentarer ni kan också kommentera många frågor från samma kommentar!! :)

Av Hanna - 7 april 2013 17:15

 Nu har jag äntligen gjort en helt ny youtube kanal så där kommer jag att lägga ut videor istället för att läga ut dom på bloggen så alla som gillar smink och mode mm kika in på min kanal och prenumenera gärna så ses vi där hejdå!!  <3



Och min kanal heter: hannasbeauty1     så snälla prenumenera!!<3

Av Hanna - 6 april 2013 09:04

Nu har jag precis vaknat sorry att jag inte har bloggat men jag har inte hunnit, idag ska vi flytta in alla grejer i mitt rum som är klart nu så snart kanske det kommer en room tour <3 här är lite bilder från igår ;)

Av Hanna - 3 april 2013 11:38

Jag hinner tyvärr inte att göra en haul video idag för jg kommer hem sent så här kommer lite bilder på lite av det jag köpte igår :)

:)

Av Hanna - 2 april 2013 08:20

Idag ska jag åka in till (stan) och "shoppa" lite eller jag ska köpa lite grejer som jag behöver som tex smink och sånt så då kan jag göra smink videor så det kommer bli jätte kul men jag kommer inte hem för än imorgon så då kanske jag kan göra en haul video :)<3

Av Hanna - 1 april 2013 09:59

Det här blir ett snabbt inlägg för jag är så trött hehe!! Vi håller i alla fall på att måla taket i mitt rum så det blir vitt och så ska jag göra om och få lite nya grejer och så. Så jag tänkte när det är klart kan jg göra en room tour en typ video där jag visar vad jag har i mitt rum mm.. Så jag tar och bloggar lite mera senare <3

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och är 13 år:)Här på min blogg kommer jag att skriva lite om min vardag och om vad jag tycker om att göra som t.ex mode m.m. So hope you like it!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Följ mig på Instagram!

Instagram: hann_iz

Kontakta mig!

Min mail: hannizhblogg@gmail.com  

 

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?:)
 Varje dag!
 Nån gång i veckan!
 Bara ibland!

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards