♛♡♛

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Fredag och Frågestund!<3

Av Hanna - 12 april 2013 17:37

Nu är det äntligen fredag och helg så jag tänkte nu när det är helg kan jag ha en liten frågestund här på bloggen så om ni har några frågor om mig som ni vill att jag ska svara på i en video så är det bara att kommentera så mycket ni kan så kommer det en video om jag får många kommentarer ni kan också kommentera många frågor från samma kommentar!! :)

 
 
Ingen bild

Emma

12 april 2013 18:48

Hej! Vem är din idol? Kan du göra en room tour? När fyller du år? :)

 
Ingen bild

Fanny

12 april 2013 18:51

Kan du visa allt ditt smink i en video?;)

 
Ingen bild

Lena

13 april 2013 19:04

Hej! Hur gammal är du?

Vilka är dina bästa kompisar?

Någon du saknar ?

bästa killkompisen?

Har du nått husdjur?

Hur många killar har du haft?

Kan du göra en roomtour?

Favorit mat?

Kan du inte börja vidioblogga och lägga upp de på bloggen och på din youtube kanal asså att varje gång du lägger upp en vidio så finns dom här på bloggen oxå?:)

Har du strulat?

Heter du i efternamn?

Ps.jättefin blogg!puss

 
Ingen bild

Felicia

13 april 2013 19:09

Är detta din första blogg?

Hur många killar har du haft?

Är du singel?

Bästa kompisar?

Fin blogg!

 
Ingen bild

Fanny

13 april 2013 19:10

När fyller du år?

 
Ingen bild

renata

13 april 2013 19:11

När lägger du upp vision och svarar på alla frågor ?

Vart bor du?:)

Din blogg!

 
Ingen bild

Goda

13 april 2013 19:12

Hej! Vet du vad vision i Uddevalla är för nått ?;)

 
Ingen bild

Emma

14 april 2013 16:45

Hej

Hur många killar går de i din klass räkna upp dom och säg va dom heter :)

Har du några syskon?

Går du i någon sport?

Va är vision i ja för nått?

Sammlar du på nått?

Vem är sin bästavänn?

Vart bor du?

Snyggaste i 7an på Valbo ,killar och tjejer?

Gillar du nån nu?

Va är ditt intresse?

Köper du dina kläder själv?

Va har du i veckopeng/mpnadspeng?

Snyggaste killen och tjejen i 5an?

Favvofärg?

Kan du inte lägga upp videor typ varje vecka typ att du gör en vidio blogg 3 ggr i veckan?:)

Finduär! Puss

 
Ingen bild

Alex

14 april 2013 16:46

Snygg duär!!!

Va väger du?

Hur lång är du?

Snyggklädstil!!

 
Ingen bild

Hannabella

14 april 2013 16:48

Tja! Du sa att vidio bloggen kommer upp nu denna helgen gör den det du lova:(

Hur gammal är du?

Gillar du hanslboll?fitboll?

Hanna

14 april 2013 16:54

Hej! Jag vet att jag sa att videon kommer upp på bloggen den här helgen, men min kompis ska typ läsa upp frågorna och jag svara men hon kunde inte den här helgen men den kommer att komma upp någon gång till veckan det kan jag LOVA! Och då kan jag ju få lite fler frågor också :)

 
Ingen bild

Angelica

14 april 2013 20:24

Kan du inte göra outfitsbilder varje dag?:)
Nicke blogg!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 20 juli 2013 17:23


Nu har jag precis badat och det var så varmt, idag ska Isabelle sova över här och vi ska se på film :D Förlåt att jag inte har bloggar på typ 2 dagar men jag har haft fullt upp haha men det är ju sommarlov så få får man ju passa på :) ...

Av Hanna - 18 juli 2013 09:24


Haha hittade en lite rolig bild :)

Av Hanna - 17 juli 2013 21:13

Nu har jag precis ätit pizza och det var jätte gott. Idag har vi också satt upp våran pool, och hängmatta. Det är jag iallafall jätte glad för, det ska bli så skönt att bara hoppa i poolen när man är varm :D Jag ska ockå säga förlåt för att jag inte ...

Av Hanna - 14 juli 2013 16:21


Här kommer ett till collage, men i detta collaget finns bara grejer från H&M's online hemsida som ni kommer till om ni klickar här ----->H&M | H&M SE <----- Jag har valt några sommar kläder som jag tyckte passa bra ihop:)                  ...

Av Hanna - 14 juli 2013 11:27

Nu har jag och mamma precis varit och plocka jordgubbar det fanns jätte mycket och dom var super goda, idag ska jag nog inte göra så mycket vad jag vet :D Fast jag taggar att titta på Eric Saade och Robin Stjärnberg på fredag haha men ah det ska bli ...

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och är 13 år:)Här på min blogg kommer jag att skriva lite om min vardag och om vad jag tycker om att göra som t.ex mode m.m. So hope you like it!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Följ mig på Instagram!

Instagram: hann_iz

Kontakta mig!

Min mail: hannizhblogg@gmail.com  

 

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?:)
 Varje dag!
 Nån gång i veckan!
 Bara ibland!

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards